Den dagen idag- Del två.

Ja hörrni, idag är det dags för aningen goda, eller dåliga nyheter.
Det kan faktiskt inte hamna någonstans mittemellan.

Antingen har Plutten inte vuxit som plutten borde ha gjort. Eller så är det precis vad den lilla saken gjort. Skillnaden i de två svaren är igångsättning nu, eller chansen för oss att gå tiden ut.
Och en hel del oro såklart.

Men jag har de senaste dagarna inte nojat så värst. Jag vet inte om jag mått min övre orogräns för detta, som jag ändå inte kan gör någonting åt. Jag tänker att hur som helst så kunde det varit så mycket värre. Bebisen kunde ha förväntats komma ut sjuk.
Liten är inte sjuk.

Klockan tio över tio idag ska tillväxtultraljud, flödesmätning från navelsträngen samt CTG göras. Vi borde fått de svar vi behöver timmen senare, och jag ska försöka uppdatera här så fort jag kan.

Håll tummarna för oss igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0