Början till uppgivenhet

Jag orkar inte skriva så mycket för jag är inte i världens roligaste skick just nu. Men alltså, ingen bebis. Förvärkar sedan i fredags kväll som pendlat mellan 7 minuters regelbundenhet och ja...kanske 20. Man är redo för att åka in och börja sitt arbete på förlossningen då värkarna kommer med 5-3 minuters mellanrum. Just nu känns det som om mina aldrig kommer att göra det. I över 60 timmar har vi gått på nålar och andats genom värkar och tagit tid med lilla värk-appen. Vi åkte in till förlossningen med snabba ryck igår kväll vid halv nio. Jag fick nämligen en blödning. Den verkade vara ofarlig så vi skickades hem med Bricanyl och Citodon mot värkarna. Som om det inte vore nog har jag bryggt det äckligaste kaffet någonsin nu på morgonen. Och det lilla nöjet som är dagens höjdpunkt. Nej, nu går jag och lägger mig igen och hoppas på att inte vakna förrän det är dags att åka in och krysta.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är positivt Vännen, att kaffet inte smaka bra då kanske förlossningen börjar på riktigt snart...för då smakar det inte bra! förutsatt att det inte bara var fel på kaffebryggaren då! Puss fina du

2012-04-23 @ 21:33:24
Postat av: jennifer

hej vacker!



tänkte svara på din kommentar om livet som mamma men såg nu att du haft mycket värkar o inte skrivit på ett tag så vill vänta o se så att allt är okej med dig o bebisen först! hoppas förlossningen gått bra o att ni mår bra allihopa. pusss&kram

2012-05-06 @ 09:18:14
URL: http://mittlivsunderverk.blogg.se/
Postat av: jennifer - mamma till tiam

jag går dagligen in på din blogg för att se om du uppdaterat. hur har det gått? jag börjar känna mig mer o mer orolig.. <3

2012-05-12 @ 21:47:41
URL: http://mittlivsunderverk.blogg.se/
Postat av: jennifer - mamma till tiam

ååååh vad glad jag blev!! GRATTIS TILL LILLA PRINSESSAN!!! <3<3<3 hör av dig när du har tid o ork! puss o kram!

2012-05-13 @ 09:10:56
URL: http://mittlivsunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0