Blodprov, fotografering och bilköp

Hej på er.

Framme vid tisdag. Dags för vanliga blodprov och vanliga magmätningen på mödrarvården idag. Känns fint att gå till den vanliga kliniken.

Imorrn däremot är det dags att hålla andan igen. Då ska plutten mätas för sista gången i magen och handlingsplan ska göras.
Det är inte orimligt att dom sätter igång mig på skärtorsdagen om bebisen inte vuxit på sig nu.

Det är ju inte hela världen att bli igångsatt. Barnet är ju fullgånget. Det är bara det att jag vill ha henne kvar i magen så länge jag kan så hon får upp lite födelsevikt. Allt över 2500 är jag som sagt nöjd med.

Men innan testtagningar och mätningar så ska Plutten förevigas i magen igen. Denna gång är det min Cerverakompis Madde som ska fota. Hon är superduktig, precis som fina Linda som fotade magen både i tredje och i sjunde månaden.

Till kvällningen bär det av till bilaffären. Vi ska köpa en liten billig bil som jag kan roa mig med då Plutten kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0