Tjugotio

Jahaja.

2010 var ju en riktig hit.
Jag gör så här nu. Jag går inte helt ur bitterfittsskalet ännu. Jag litar inte riktigt på det här nya året. Jag är positiv i tron, men jag kommer inte att jubla förrän jag fått bevis. Och än så länge är det fortfarande iskallt utanför min dörr.
Inte kallare än att jag kan klä på mig. Men kallare än utlovat.

En vän sa till mig en gång:
"Om kärleken vore meningslös för att den inte håller för evigt. Vore livet det av samma anledning."
Hon hade så rätt. Och var det ens kärlek den här gången?

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är den bästa jag vet!

2010-01-09 @ 15:56:13
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja jag kan ju lova att såna kloka ord får du inte från mig.

Jag kör mer på kärlek finns runt en hela tiden och det är bra gjort om den man ligger med ingår i den skaran som älskar en!

2010-01-14 @ 13:31:50
URL: http://ceka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0