OS kanske är nåt ändå.

Jag har tittat en del på Os. Inte för att jag sett någon av sporterna, loppen, tävlingarna eller resultaten, men för att snö i dagsljus är sjukt vackert. Jag kan inte bry mig mindre om vad som händer i Vancouver just nu.
Men en härlighet vid namn M. Fourcade dök just i rutan med ett gevär. Han fick mig att omvärdera hela mitt liv. Jag blev sportintresserad på en och en halv sekund. Linda!!

Jajajajaja jag har varit jättedålig på att blogga, har nog läst era kommentarer och fått svälja era gliringar över telefonen. Men jag kommer nog aldrig att bli bra på det här.

Och Sofie. Minns väl att jag är en fin flicka uppfostrad av en fin far.
Hångla gör man på tjugonde dejten. Om man inte är på dejt med Benicio, då kan man hångla innan man har hälsat. Och just det, M Fourcade skulle kyssa på kanske tredje. Men han har ju vapen.

Jag ska åka till San Francisco i maj. Bila längs Highway one till LA och Hollywood. Vi ska bo hos min styvsyster Lotta och hennes man Micah. Kan inte riktigt förstå att jag ska få uppleva min dröm, men tydligen så slår den in tack vare pappas rädsla för att fira de sextio hemma.
Jag är så glad att han är folkskygg.

Så mycket musik, så lite tid.




Kommentarer
Postat av: smygarn

åh! jag vill vara Annelie i maj...

Kan tipsa dig om några fler skyttar, Alexander oz till exempel. Han är inte så bra, men gud så söt. En tysk som heter wolf är också en sån som höjer sporten utseendemässigt. Bra där att du börjar fatta poängen!

2010-02-20 @ 19:19:59
Postat av: Linda

Haha! Sportintresserad? Nja... jag tycker vi kallar det för något annat. Däremot såg jag att du rycktes med i mitt och Mias hejande i fredags. Bra jobbat. Det kanske kan bli en sporttjej av dig också.



Hångla mer!

2010-02-21 @ 15:25:24
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Visaelivsa

Smygarn! Tack för tipsen! Grät du och Jon-E över Ferry igår?

Linda! Jaja, jag ska hångla lite.

2010-02-22 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0