Vattenavgång i kollektivtrafiken

vill man ju undvika, men jag tror ändå att jga vågar mig på en liten tripp till syrran i Södertälje idag.
Marcus slutar jobbet vid fyra och kommer då och möter upp oss med bil. Om allt blir som vi tänkt stannar vi över kvällen på god mat och film. Vågar dock inte sova över ifall den här lilla vill akut-ut under natten. Moster Susanne skulle aldrig hämta sig...

Imorgon lördag är det ju dagen då pappa for till himlen, så idag vill jag gärna sitta vid honom en stund på kyrkogården. Imorrn är inte bara pappas dag utan bebisens beräknade, så då vill jag nog hålla mig hemma.

Tack Carina för att du lugnar mig och Tack Linda för alla finfina kläder. Jag har bara gått i dom nygamla plaggen sedan i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att det fanns sånt som passar. Puss på dig!

2012-04-13 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0