Trisslottsinköp

Hej ni,

Idag har jag helt och fullt blivit flyttad från riskgraviditet till normalgraviditet. I vecka 40 visserligen, men hellre sent än inte alls.

Vår lilla skit beäknas nu väga 2864g, vilket i mina öron är hur mycket som helst. Vid felmarginalens gräns kommer den ut på 2600, vilket jag också är helönöjd med.
Allt som inte är tillväxthämmat, oroligt och i behov av extravård ger mig lugn och ro.

Detta innebär att jag inte kommer att bli igångsatt tidigare än nån annan och att jag nu får gå tillbaka till vanliga mödrarvården. Jag ska få vänta på min bebis på samma villkor som alla andra.
Jag är så lycklig idag.

Kommentarer
Postat av: L.t

Galet bra blogg ! Gillar den stark!

Ställ gärna en fråga i min frågestund!

2012-04-18 @ 16:24:57
URL: http://ttthorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0