Allt väl.

Tacksamhet.

Min bebis har snart sparkat sönder revbenen på mig, men jag är så glad över att hon kan det. Det kan hon förstår ni, för att hon blivit så stor. Danderyd blev en angenäm upplevelse idag.

Tillväxtultraljudet visade att bebisen idag låg på omkring 2500.  Det flyttade henne från tillväxthämmad in i ”normalbarnens” värld igen. Nu ligger hon på minus 20 procent, istället för förra veckans skräckbesked om minus 24. Dom där små enheterna är så betydelsefulla då man går och väntar på en liten. Bebisen har lagt p sig 250 g på drygt en vecka. Det är precis vad en "standardbebis" gör.

Föräldrarna är så sjukt nöjda med sin lilla stora Fjant.

Planen nu har jag glömt, för jag var så otroligt lättad då jag siffrorna. Men jag har för mig att jag inte ska föda den här veckan i alla fall. Ingen igångsättning aktuell innan 16 april. Om ens då får vi se.

Nu ska jag luta mig tillbaka, äta lite mer och låta henne mosa det sista hela revbenet.

Kram. Och tack, tack tack för att ni finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0