Lev nu hörni.

Det är vi skyldiga alla dom som inte fick det.

Det är väl inte värre än att det blir värre.
Och när det blivit det så finns det faktiskt tröst att finna även där. Man bottnar alltid.
Men farfar dog inatt, en halvtimme efter pappas sextioårsdag och exakt en månad efter pappa.
Och nej, det är inget dåligt skämt.

Men jag har jobbat idag, och jag ska jobba imorgon. Då jag gjort det ska jag ta mig en liten fylla med Malena. Gudars hur jag förtjänar den och gudars hur jag ska skåla med pappa och farfar.

All kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du klarar det här också. Och jag finns här, bara att ringa så gör jag det jag kan. All kärlek till dig!

2010-05-16 @ 21:56:22
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0