Sexiga sköterskor och gula grannar.

Han blir bättre.
Jag vet att han blir bättre eftersom han i van anda flörtade med sköterskorna som var hälften så gamla som mig.
Man måste älska när en tvåhundrakilosklump med sju dropp iförd landstingets mest osexiga overall ändå försöker.
Dom har hittat felet och denna gång tycks det mindre allvarligt än de förra. Han har en liten blodtjuv i magen. Så fort dom låst in den lilla jäveln ska han få nytt blod och förhoppningsvis får han behålla det.
Har varit i Uppsla hos honom idag. Hade tänkt att hälsa på en annan kär pappa som också ligger där, men min far var alldeles för sällskapssjuk för att släppa iväg mig.
Inte så konstigt kanske. Han har flyttats till sal nu och bredvid honom låg det dödaste jag sett, som ändå andas. En gulorange farbror som antingen hade ätit nåt mycket märkligt, eller druckit något som Alcro tillverkat. Typ.
Vi tyckte synd om honom. Men vi smygtittade hemskt mycket.

Vår ändå i år. Kanske.

Kommentarer
Postat av: sofie

Klart det blir vår. Kom hit & titta i korten.

Jag tänkte förresten följa emd dig & handla kortlek snart. Det är dags.

2010-03-28 @ 08:26:01
URL: http://sofieflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0