Älskar dig igen och igen.,

Jag kommer att tjata om Honom ett tag nu.
Så är det bara. Ni som inte heter Min Pappa och inte orkar med det kan sluta läsa nu och ett tag framöver.



Har inga ord. Det var bara vackert. Trodde att din begravning skulle knäcka mig.
Men din inlämning blev den hyllning jag hade hoppats på.
Jag fick gråta till dina favoritlåtar och jag fick hedra dig som jag ville. Jag är dig evigt tacksam att du gjorde mig till din.
Man kan ha haft många.
Men bara en far.
Och Du var min.

Alltid pappa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriv hur mycket och hur ofta du vill om papsen hjärtat. Jag kommer i alla fall att fortsätta läsa.

2010-05-01 @ 11:46:06
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: sofie

Det var så fint, så fint. Och han dansade till dina tårar.

2010-05-03 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0