Verkligen?

Nej men dra på trissor.
Nu är hon här igen.
Två inlägg samma dag har nog aldrig hänt denna toppbloggerska.
Jag har tvättat, bäddat, städat och gjort mig i ordning. Ändå är det någon timme kvar innan jag ska bege mig mot sjukhuset. Jag är på nålar och måste fördriva tiden.
Att skriva av sig fungerade igår, därför sitter jag återigen vid tangenterna.
Att tjata om samma saker om och om igen får man faktiskt göra på sin egen blogg, men till och med jag tycker att det känns lite brunt.
Därför struntar jag i det och säger som min fina Emma påminde mig om igår:
"Tänk positivt nu och kom ihåg vad det kan göra för kroppen."
Igen, jag skriver då allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0