Blod.

Hej.
Hejsan.

Jag borde verkligen inte sitta hemma i min soffa nu iklädd en ljusblå morgonrock och duntofflor. Det kanske är torsdagkväll, men vad ska det spela för roll om man är ung och rask.
Linda och Stina var tre millimeter från att locka med mig på konsert ikväll. Kent, Annexet.
Jag kom så långt som till att nästan dra kammen igenom håret innan min arm blev sjutton kilo tung och sa åt mig att sluta.
Så. Nu sitter jag här i min ensamhet istället för bland tjusigt folk i tighta jeans och snyggt hår.
Jag fick visserligen tillbaka mina svar på proverna jag tog i torsdags, trots att det skulle ta två veckor.
Läkaren ringde redan i tisdags och hade lagt in recept på saker jag saknade. Tydligen hade jag svår brist på vissa ämnen som gör att man faktiskt kan få somna här och var utan att det behöver vara ett nytt personlighetsdrag.
Så nu är det bråttom att fylla på förråden. Det är ju snart vår och snyggingarna ska ju ur sina vinterjackor!




Kommentarer
Postat av: smygarn

så vad du vill säga är att du har oborstat hår?

2010-02-25 @ 22:46:13
Postat av: Visaelvisa

Smygarn, det vet du. Och du vet också hur oborstat mitt hår verkligen kan vara. Så ute har jag då rakt inget att göra.

2010-02-25 @ 22:50:04
Postat av: sofie

Jag var också hos doktorn & försökte hitta nåt fel på mig igår. Tror att det bara var psyksjukan som slagit till. Vad trevligt med lite sjukdom!

2010-02-26 @ 12:52:58
URL: http://sofieflikkan.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag har jätte dåligt blodvärde så jag ligger på gränsen att behöva mer blod. Så jag fårjärn på recept. Säkert samma och tröttheten är så otroligt tuff at handskas med! INGEN sömn hjälper! 6 timmar eller 14, det spelar liksom ingen roll. Det känns likadant ändå! Otroligt jobbigt =( Hoppas du blir piggare nu =) gumsan!

2010-04-26 @ 01:52:05
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0